Khamis, 8 Januari 2009

ntaaahhhh.... bile saat aku mengongggg...

Aku merinduinya sungguh!!
Saat ini aku memang rindukan dia
Kerana
Aku mencintainya.. betul!!
Terlalu mencintainya....
Aku tak tipu....
Hingga aku tak dapat melihat cinta yg lain..
Yang ingin hadir dalam relong hatiku
Ya Allah..
Aku ingin dia disisi ku buat selama-lamanya
Kerana dia adalah lelaki
Yang mengajar aku erti kehidupan yang sbenar..
Yang memupuk rasa cinta nan tulus disudut hatiku
Yang memahat kenangan terindah dalam hidupku
Aarrrrggghhhhh!!!!
Aku sendiri tak tahu apa yang boleh aku buat
Aku terlalu menyayanginya
Terlalu sangat...
Ketika ku buka pincingan mata dihening subuh...
Senyuman dia yang terlayar
Ketika bergelumbang dengan himpunan kertas keja
Wajah dia terbias
Ketika mengadap rezeki...
Terasa dia menemami disisi
Ketika bermalas santai
Terasa dakapannya menyelubungi diri
Tawanya... senyuman... lirikan matanya...
Bahasa gaya tubuhnya...
Adessss!!!!...
Segala-galanya tentang dia
Masih terbayang diruangan mataku
Aku terus lemass..
YA ALLAH
Kami sudah tersurat bersama
Jodoh kami tersimpul mati
Walau aku kehilangan dia
Namun cintanya
Masih tetap aku rasa...
Aku semadikan cintanya
Dalam arca CINTA TERINDAH KAMI
Buat selama2nya..cintaku..... hanya utk "qislanee"

Flowers Glitter Graphics
Glitter Graphics ::: Glitterboom.com

Tiada ulasan: