Isnin, 1 Oktober 2007

bila naluri berbisik....


1) a person is only as good (seseorang itu dikatakan baik).....
bila dia tidak memandang yang baik itu hanya baik dan yang buruk itu tetap buruk
2) friendship is always (persahabatan akan selalu)....
setia selagi punya penerimaan
3) to love is to (menyayangi adalah)....
menghargai
4) money makes me (duit membuatkan saya)....
release tension! cth : shopping! hihi...
5) i miss (saya rindu)....
kemesraan lalu..
6) my way of saying i care is by (cara utk menyatakan saya mengambil berat)....
sentiasa berhubung dan berkomunikasi walaupun tidak bersua muka
7) i try to spead love & happiness by (saya meluahkan kasih sayang & kegembiraan dgn cara)....
bermanja dan memanjakan...
8) pick the flower when (petik bunga apabila)....
hati berbunga2. Hikss ;-)
9) to love someone is to (menyintai seseorang bermakna)...
menerima dirinya seadanya
10) beauty is (kecantikkan adalah)...
keindahan ciptaan TUHAN
11) when i was thirteen, what i remember the most was (perkara yang paling saya ingati ketika berusia 13 thn)....
Kerenggangan ikatan keluarga..
12) when i was twenty one, i remember (ketika berusia 21 thn, seingat saya)....
tak ingat la. Huhu..
13) i am most happy when (saya sangat gembira apabila)...
orang memahami walaupun tanpa pengucapan
14) nothing makes me happier than (tiada perkara yang menggembirakan saya selain)....
mendapat ketenangan jiwa
15) if i can change one thing, i wll change (jika saya mampu mengubah sesuatu, saya akan mengubah)...
persepsi buruk orang tentang sesuatu yang baik dan tersirat maksud....
16) if smiles were (jika senyuman itu adalah)...
madu.. tentu takkan terlihat senyuman pahit. hikhik
17) wouldn't it be nice if we could (alangkah baiknya jika)....
semua orang baik
18) if you want to (jika anda mahu)...
forget everything ‘bout me
19) money is not everything but (duit bukan segalanya, tapi)...
everything because of money!
20) the most touching moments i have experienced is (pengalaman yang paling menyentuh jiwa saya ialah)...
tak mampu memberi yang terbaik buat keluarga
21) i smile when (saya senyum apabila)...
hati menangis
22) when i am happy (apabila gembira, saya)...
mengucap syukur berkali2
23) if only i don't have to (jika saya tidak perlu)......
mencintai orang lain untuk melupakan orang lain
24) the best thing i did yesterday was (perkara terbaik yang saya lakukan semalam ialah)....
menerima kenyataan dengan hati terbuka
25) if i ever write a book, i will give it this title (jika saya menulis sebuah buku, saya akan berikannya tajuk ini).....
KRISTAL dah tulis. DELUSI sedang tulis
26) one thing i must do before i die is (satu perkara yang saya mesti buat sebelum kembali ke pangkuan Allah)...
penyerahan diri yang total
27) doing this meme, i feel (menyempurnakan meme ini, membuatkan saya merasa seolah-olah)....
baru selesai menjalankan satu tanggungjawab

Tiada ulasan: