Rabu, 16 Januari 2008

hajat x spai....


hari ni aku nak jumpe dia..... aku nak bersemuka ngan dia. aku nak tye byk benda... kenapa?... kenapa?... dan kenapa?. Aku nak wat perhitungan. Aku nak langsaikan sume..... agar antara aku & dia x akan berhutang ape2. Selepas subuh aku dah karangkan di kepalaku ape yg hendak ku tye? ape yg hendak ku soal?..apa?...apa?...dan ape?.. Semua nyer berkecamuk di kepalaku. Bermacam soalan yg bersimpang siur.... sehinga kepalaku Sendat...sesak... ah!!! pening kepalaku.... sungguh pening. Namun masih belum bertemu ngan soalan yang berupa soalan. Setiap detik saat yg berlalu membuat aku terus diburu dengan seribu soalan. Aaahhhh!!!!!.......... nape kepala ini buntu? nape minda ini kaku? mungkin kerana rase sakit yg dihadiahkan membuat aku x berupaya nak fikir. Resah dan debaran di dada kian menghambat. Degupan jantung ku usah nak kate.... seolah2 nak tercabut dr kantung nyer.... nape ni? nape aku begini? nape aku berperasaan seperti ini?... Oh!!!!!....... saratnyer dada.... perit nyer rase. Sungguh SAKIT!!!!!!!!!!!!..............
Namun.... pertemuan itu x terjadi..... dia x datang. Dia mungkiri janji.... hanya SMS yang di antar.... bagi mewakili diri. " SORRY! Mawar.... i x dpt jumpe u today.... coz i bz. Kita jpe lain kali. Bye." . Aku terduduk. lemah lututku.... ingat cerita kami akan berakhir hari ini.....tapi!!!... ia masih tergantung. Aku diam di kerusiku.... sambil merenung 5 kotak yg telah ku balut elok2.... utk kuserahkn semula kepada nyer..... kepalaku sudah berdenyut.... pening ini sungguh melemaskn..... eemmm... baik aku balik umah & tido.... TIDO!!!!.......


Tiada ulasan: