Ahad, 6 Januari 2008

kita kawan....

Kawan...........,
benarkah kita sedang berkawan
betulkah kita tak pernah berlawan
serasikah kita dalam berkawan
tuluskah kita dalam berkawan

Kawan...........,

pinta ku... jangan aku ditinggalkan
rayuku..... usah aku kau lupakan....
hatiku.... sukar aku....
untukku..... kau ku lepaskan tangisku....
bukan kau yang aku hindarkan

Kawan...........,
biar kering air dikali
biar hujan membanjiri bumi
biar panas sepanjang hari
biar ribut meredah alam

Kawan...........,

kau...., masih kawan yang macam semalam
kau...., masih tercatat dihati seperti semalam
kau...., masih diingatan...
sentiasa diingatan.....

Kawan...........,
hampir sepurnama kita berkawan....
adakah sepurnama juga kita dijalinan 'kawan'

Kawan...........,
aku...., tak mampu untuk berlari mengejarmu
aku...., hanya mampu untuk sama berlari denganmu
aku...., tahu aku tak mungkin kehilanganmu
aku...., tak tahu adakah kau akan kehilangku....

Kawan...........,
terimakasih... kerana kita pernah berkawan
terimakasih... sebab kita masih berkawan
Kawan..........., benarkah kita sedang berkawan

Kawan...........,
kau...., masih kawan yang macam semalam
kau...., masih tercatat dihati berkawan
terimakasih... sebab kita masih berkawan

"Teman Sejati Bukan yang Selalu Dekat DiMata, Dekat Bicaranya Tetapi Dia yang Setia di Hati dan Diingati Dalam Setiap Bisikan Doanya"

Tiada ulasan: