Isnin, 26 November 2007

sungguh serba x kena!!!!!.....

semalam yang memeningkan...
entah nape aku x betul semalam
mungkin otak aku tersasar dari paksi reality kenyataan
subannallah......
moga aku diselamatkan.....
perjuangan ku belum selesaiiiii...
malah bertambah-tambah membebankan...
si polannnnn..... usah di kucar-kacir permintaan
usah di cacamarba impian
usah di semak serabut akal pemikiran
usah di layan nafsu kemahuan
aku tahu
si polan berkemampuan
si polan dagang hartawan
si polan hidup berteras ringgit wang
si polan adalah jutawaan
tapi....
perjanjian tetap perjanjian
aku berkisah berdasarkan pelan
aku melakar menepati perbincangan
kenapa masih perlu diubah?
kenapa masih perlu di tokok tambah?
aahhh!!!!....
amat memeningkan...
tapi...
hehehehehheeeee....
terima kasih si teruna
meneman aku yang serba x kena
mendengar keluh kesah hamba yg hina
menghulur bahu untuk disandar cuma
terima kasih segalanyer...
namun...
impian belum terluah kata
x mampu melerai bicara bahasa
biar masa bermain nada
agar aku kuat memulangkan nyer.....
heheheheheeee....
sori.....
p/s :... zara... hanya u yg tahu crite... heheheheee... rahsia tau...

Tiada ulasan: