Jumaat, 2 November 2007

terima kasih midie....

Sahabat…
terima kasih
kerana sudi bersahabat dengan ku
terima kasih
Kerana sudi berbicara denganku
Terima kasih
Kerana sudi meluangkan masa dengan ku
Terima kasih
Kerana sudi memaafkan salahku
Terima kasih
kerana masih meletakkan kepercayaan kepada diriku
Terima kasih
Kerana sudi berkongsi cerita denganku
Terima kasih
Kerana sudi berkongsi duka denganku
Terima kasih
Kerana sudi berkongsi gemira denganku
Terima kasih
Atas segala-segalanya….

sungguh
aku mensyukuri nikmat-Nya
kehadiranmu sebagai sahabatku
sungguh bermakna
bicaramu santai membuat aku tenang
gurauanmu membuat aku senyum
jenakamu membuat aku ketawa
usikkanmu kekadang membuat aku benggang
namun aku gembira….

Terima kasih sahabat…
Terima kasih!.....

2 ulasan:

midie5905 berkata...

kembali........
mawar ungu sahabat yg setia akan sentiasa di hati .......

secalit dakwat berkata...

terima kasih midie.... mawar ungu cuba melakukan yg terbaik utk sahabat....